Huggybird Puzzelstukje of een knijper met een lange pijl van papier erop. Dan kun je hem aan de bovenkant vast knijpen en wijst de pijl over de eerste rij naar de plaatjes op de tweede rij. En bij de derde rij kun je hem dan aan de onderkant knijpen en naar boven laten wijzen.
Puzzelstukje Mamabeertje We kunnen m alleen nergens ophangen zodat het magneetje blijft plakken. Huggybird ja dat is ook een goede tip. Thnx!
Trees Vulpen ik begrijp dat we je kind kunnen inhuren voor huishoudelijke klusjes? Ze is hier van harte welkom 🤣 Geniaal bedacht!
Pimpelmeesje Onze hond heeft een beste vriend. Toen ze pup was kwam hij supervaak langs en ze is nog steeds altijd door het dolle heen als hij langs komt. En nu is ie op visite en aan het gamen met man, en hond is het er niet mee eens 😂
Trees Pimpelmeesje kijk naar mij, kijk naar mij, kijk naar mij, want ik ben zooo schattig 🥰 Ps het lijkt wel of jullie een aardvarken hebben? (Linksachter op de foto zit er eentje te snuffelen 🤔)
Hooyo-shimbir Haha met de meiden speciaal hiervoor naar de oriental gegaan. Deze zijn voor mij natuurlijk 😎
IAmWorthy [jpg] Heerlijk gewandeld, douche genomen en mijzelf opgetut, lekker gegeten in het restaurant en nu pootjes hoog. Goed begin van het weekendje solo.