Rosemary Lovely83 Zo gaaf! Wij hebben het twee jaar geleden gedaan en ik heb er Zulke mooie herinneringen aan โค๏ธ Ik hoop dat het lukt volgend jaar! Hoe was Zanzibar verder?
Lovely83 Rosemary Zanzibar vind ik ook prachtig we zijn hier nog tot zondag. Zijn dan totaal 10 dagen op Zanzibar geweest. Vind de mensen ontzettend lief hier. โค๏ธ
Trees Als er geen plek op de bank is, ga ik er toch gewoon bovenop zitten? Lekker dominant ook van die kleine.
Marshmallow Foto's bewaard van een oud account toen je nog foto's op een andere manier moest uploaden op fora. Kom ik foto's tegen van de cake smash shoot van T. Hij vond er niets aan.
Trees Hooyo-shimbir en geur haha ๐คญ. Echt wat een timing ook dat ze net nu gaan mesten, maar het is hier ook prachtig (als je de geur wegdenkt ๐).
Hooyo-shimbir Trees ๐๐๐ Ach ik heb er niet zo last van en volgens mij R. ook niet ๐. De oudste vind t echt heul erg stinken
Vulpen Marshmallow Geinig, je ziet dat het een foto van een kind is door het perspectief. Zo ziet hij jou, hij kijkt letterlijk een beetje naar je omhoog ๐