Uilenmama Ansji Mooie foto. Ik ben blij dat ik geen sneeuw heb. Ben een held op sokken in de sneeuw..
Pimpelmeesje Bed staat klaar voor na de operatie volgende week. En is uitgebreid geïnspecteerd door de katten 🦊
Pimpelmeesje Pimpelmeesje bij thuiskomst van peuter natuurlijk ook uitgebreid getest door hem. Peuter in bed met bedhek omhoog: Mam doe jij die kant dan doe ik deze kant Mam doet ene kant het bedrek omlaag en loopt naar peuter terwijl hij andere kant probeert omlaag te krijgen Peuter dondert met het hek mee voorover van het bed af en mam kan hem nog nèt op tijd vangen zodat ie niet vol met z'n hoofd op een stenen vloer landt Oh dankjewel mama! Ik ben oké! Love peutertijd ❤️
Toch6 Krojg er bijna zin in om te gaan rijden. Kan pad rond half 6/6u weg verwacht dus vrees ook nog voor file😩 Gelukkig maandagmorgen pas terug
Toch6 Puzzelstukje rijden ging goed, geen file😃 Nu met zusje J in een huisje, morgen bij zusje K op kraamvisite (de reden van het weekendje. J moet nl nog verder rijden)