Hooyo-shimbir Trees wauw ππππππ Dit was mijn uitzicht onder de "daglicht" lampen π
Liekje81 Hier gaan ze met school morgen schaatsen! Zo'n landijsbaan is open morgen! Superleuk! Verder was het boven 0 vandaag en heeft het niet lang genoeg gevroren om op slootjes ofzo te kunnen.
Manque Meca Jazeker! Maar.....als je voor een bijzonder chocolade met zoethout & zout wil gaan, raad ik die van Omnom aan: https://omnomchocolate.com/products/lakkris-sea-salt Vind deze lekkerder dan die van FjΓ₯k. Gelukkig heb Omnom ook nog in huis π
Liekje81 4e geworden van de 12. En maar 1 fout met dr theorie-examen. Promotiepunt binnen, dus door naar F3!
Liekje81 Dit ook schattig trouwens. Plaatsen 12 tm 6 worden random naar voren gehaald om hun uitslagenlijst en ruiterpaspoort terug te krijgen. Toen besefte Dafne en riep blij: ik heb prijs! Toen haar naam dus nog niet genoemd was. Vriendin ter support achter dr en Dafne met die hand zo afwachtend voor dr mond. π₯°
Uilenmama Ansji Mooie foto. Ik ben blij dat ik geen sneeuw heb. Ben een held op sokken in de sneeuw..