Lovely83 ik heb vd week ook eens in de database gekeken en mijn handen begonnen direct te kriebelen.
Die ene met het netnummer van jouw woonplaats in de naam? Die heeft echt leuke dingen hè?
Lovely83 Ik doe nu ook veel voor de basisschool vd meiden
Dat lijkt mij ook leuk. Ik zou bijv wel met kinderen willen lezen of iets dergelijks, maar ik ben bang dat de setting nu nog te druk voor mij is. Wie weet dat ik in de toekomst wat kan doen op de mytylschool (deze ga ik even opschrijven om te onthouden voor als ik straks werkbegeleiding krijg - wat een goed idee van mijzelf zeg π€ͺ).
Ik doe nu gemiddeld 1-3 uur per week vrijwilligerswerk. Stelt nog niet zoveel voor qua tijdsinvestering, maar is wel fijn om te doen. Een keer per maand heb ik vergadering, maar verder bepaal ik zelf wat en wanneer ik het doe. Voor mij is dat nu nog belangrijk, maar ik denk dat het in de toekomst wel anders kan.
Ik vind het ook een geweldige manier om met bepaalde vaardigheden te oefenen zonder teveel druk. Daarnaast doe ik af en toe ook wat incidentele dingen. Ik ben nu 2x wezen koffie drinken bij een eenzame oudere vrouw met hersenletsel. Ik heb op haar verzoek haar medische brieven voor haar βvertaaldβ en meer uitleg gegeven over wat ze nu precies heeft. Ik ga binnenkort ook een workshop geven aan vrijwilligers over hersenletsel en komend jaar wil ik een gezinsdag organiseren voor gezinnen, waarvan een ouder nah heeft. Ik vind dit echt wel heel leuk om te doen.