iMoeder Trees Jeetje! Bikkel hoor. Ik lig op de bank onder een dekentje π€£ Huggybird Ook al zo vroeg actief!
Huggybird iMoeder ik was om 8:00 wakkerβ¦ dan ga ik met de hond lopen en sporten en ben ik weer thuis voordat de rest wakker is ππ zo heeft niemand er βlastβ van dat ik ga sporten. En het was lekker rustig want er was 1 andere vrouw toen ik kwam en zij ging na 20 min weg dus toen was ik 20 min alleen voor er weer iemand bij kwam.
Trees iMoeder Jeetje! Bikkel hoor. Ik lig op de bank onder een dekentje π€£ Ik de rest van de dag ook op die 20 bikkelseconden na π€£. Het gaf wel een heerlijke adrenalinekick, ondanks een pijnlijk spierenprotest. Ik ga het volgend jaar weer doen. Ik vind het symbolisch ook wel mooi om het jaar met een frisse start te beginnen.
iMoeder Huggybird Ja ik doe het je niet na. Ik was om 3 uur βs nachts gaan slapen en vanochtend om 9 uur wakker. Dat vond ik al best knap van mezelf π€£π
Liekje81 Puzzelstukje o lief dat je aan ons denkt! Die doorbraak leek mee te vallen gelukkig! Storm in een glas water eigenlijk π wel last van wateroverlast, maar loopt de huizen niet in ofzo. Er staat een stuk verderop wel een weg blank en ook op fietspaden kan het water niet overal weg. Weilanden onder water ook.
Puzzelstukje Liekje81 Nou gelukkig maar. Ik dacht al, dat hele dorp staan aan die dijk dus dat zal niet mooi zijn!
Pimpelmeesje Ik zal een nieuwe foto plaatsen als het af en ingericht is π Nog meer huisspam: Deze planken hangen ook eindelijk! Ze moeten nog gevuld met meer potten en vooral planten, maar t begin is er π
Trees CrazyCatLady dit is het begin! Straks ontdekken ze dat als ze hun nagels erin zetten dat de puzzel uit elkaar valt. Echt hartstikke leuk! Of dat je ook heerlijk kan kauwen op een puzzelstukje. Lekker rollen over de puzzel, terwijl je baasje ermee bezig of stukjes op de grond gooien. De mogelijkheden voor vermaak zijn echt eindeloos π.