Rietjesbeker Klaar. Vier stuks waren wat te bruin (ook bekend als deels zwart verbrand), dus ik heb al voorgeproefd en ik vind ze best lekker π
Marshmallow Rietjesbeker ziet er goed uit. Wij hebben het makkelijk. Voor beide kinderen knakworsten mee π
iMoeder Rietjesbeker Ziet er top uit! Hier heeft alleen de jongste nog kerstdiner op school, dat is vanavond. Ik moet daar ook nog wat voor maken.
Elsie89 Rietjesbeker logisch ik ben vrij en ik ga er om 6.00 uit (eerder vind ik ook geen optie) dan zijn ze rond 7.00 wel klaar kunnen ze nog even afkoelen
Hooyo-shimbir Als medewerkers van het lumc kunnen we deze nieuwe pride badge houders en keycord ophalen vanaf vandaag! Ik vind hm heel leuk π Nadat ik het had afgehaald is een heel deel van m'n collega's er ook heen gegaan haha.
Puzzelstukje Jules Trees Jep dat mag! Ik heb t weggehaald, sorry @Marshmallow ik was een beetje enthousiast en wilde ook fotoβs delen. Ik ben in april geweest in brussel. Ik heb geloof ik 200 fotoβs gemaakt.
Trees Jules ik moest direct aan deze scène denken, maar zie net dat deze stoelen een andere kleur hebben.
Puzzelstukje Marshmallow Oh echt? Ik was er in april al. Ik had nog niets gehoord en ging er blanco heen. Misschien dat dat meehielp. Ik vond het wel echt heel erg gaaf.
Trees Marshmallow deze zijn wel erg leuk! Marshmallow ja dat zijn de nieuwe stoelen nadat deze stuk gingen haha. Ik snapte er al niks van. Heb er net nog op zitten googelen π
Marshmallow Trots op mijn meisje. Ze doet dit helemaal zelf. Ook luisteren welke letters er horen ipv kijken naar de voorbeelden!
Rietjesbeker De kinderen hebben een vogelhuisje geverfd. We hadden ze gisteren al in elkaar gezet, de houtlijm was nu wel droog