June Rietjesbeker ik kan je de hand schudden. Moe en koppijn waren mijn aanwijzingen. Of eigenlijk dat ik precies op dezelfde manier ziek was als vorig jaar π€¨
Tantetil June heb je nu ook corona? Ik heb van de week gekaasfondued met iemand die corona blijkt te hebben dus ik verwacht het eigenlijk ook wel. Ik ga denk ik alvast in bed liggen π Beterschap voor jullie! Rietjesbeker
Rietjesbeker June ik ben behalve flink verkouden verder niet echt ziek, gelukkig. Hopelijk blijft dat zo π€ Jij ook beterschap!
Tantetil Billie ligt ook wel een beetje gek, want ze lag al en toen kwam marley erbij en die ging half over haar heen liggen. Deze is ook leuk.
Pimpelmeesje Tantetil t was niet omdat ie gek ligt dat t gephotoshopt eruit ziet, maar dat dat konijn zo veel groter is dan de kat π€
Vulpen Softbasegaming Ik ga vandaag ook met de kinderen! Duim je mee dat mijn kinderen ook blij gaan zijn? Laatste keer dat we met jongste gingen was het hartstikke scheef π¬
Softbasegaming Vulpen Oooh neeπ«£ wat balen zeg ben je toen terug gegaan? De kapster was zo lief! Ook voor zoon π₯° het ws de eerste keer dat er een tondeuse bij kwam maar ze heeft een halfuur of langer de tijd genomen om eraan te wennen!
Vulpen Softbasegaming Ja ik ben toen wel teruggegaan. Het was echt heel scheef. En toen hebben ze het opgelost. Had ze ineens wel heel kort haar haha. Fijn dat je zo'n lieve had!
Marshmallow Totaal onverwacht dit pakket gehad van mijn werkgever, ik denk voor het testen wat ik zelf nog nauwelijks heb gedaan, maar doe nu. Ik had een kleine attentie verwacht, niet dit β€οΈ