Honkeytonk De linker van gisteravond, de recht van vanmorgen. Ik had hele blije kids gisteravond en vanmorgen.
Nescio Wat een mooie surprises allemaal! Stiekem vind ik het nu wel jammer dat ze er hier op school niks aan doen, maar daar had ik vast anders over gedacht als we hier zaten te stuntelen met lijm en papier en meltdowns omdat het niet lukt π
Uilenmama Dit is N haar suprise: Voor de eerste keer een suprise maken, vind ik het wel goed. Oja we hebben inmiddels linksonder nog rood bijgeplakt!
Toch6 Morgenavond sinterklaas en nog 3 surprises die af moetenπ deze wordt voor neefje. L moet voor oma, E voor zwager
Trees Er is een wortel!! Ze heeft zelfs bedacht dat de wortel een koker is voor haar gedicht. Aan de zijkant heeft ze nog een βluikβ gemaakt, omdat ze bang is dat de krijger haar surprise sloopt. Nu is ze pas echt tevreden en weer vrolijk. Gelukkig is ze niet perfectionistisch ofzo π¬.
Trees June ze vindt zelf dat ze nog een schroothondje is π . Ze is wel gegroeid, maar voor een lab aan de kleine kant. Ik hoop stiekem dat ze zo blijft.
Rietjesbeker Pimpelmeesje ook omdat het zo snel gaat. Nog geen maand geleden was er nog niets te merken. En de afgelopen twee weken was de lever(kanker) bijna twee kilo gegroeid...
Marshmallow Rietjesbeker ja dat is echt verdrietig. Ik heb dat ook gehad bij mijn kat. Toen een week de tijd gehad om afscheid te nemen. Die laatste nacht wilde ik niet slapen omdat het mijn laatste nacht met mijn kattenkind was. Heel veel sterkte alvast voor morgen π
Liekje81 Gekregen van een patiente. Dafne: volgens mij ben jij heel lief voor je patienten, want je krijgt zo vaak wat. π₯°