Honkeytonk hier ging dat vanzelf. Toen T 4 was was mijn schoonzus zwanger. Daar had ze veel vragen over en hebben we op haar niveau over gepraat. Ze wilde graag weten hoe een kindje groeit in de buik dus een filmpje over opgezocht. Dat opzoeken deed ik dan als zij op bed lag zodat ik eerst kon zien wat er in voor kwam.
Verder kwam ze ook vaak thuis met ‘ mama, j zegt dit of dat, klopt dat?’ Of ‘…zei dat woord, wat betekent dat?’
De kinderen van mijn broer en schoonzus vroegen nooit iets. En er werd dus ook niets verteld. Met tot gevolg dat mijn schoonzus bijna haar soep over tafel spuugde toen haar zoon (denk toen 9 of 10) vroeg waarom wij alleen T hebben, en ik ging uitleggen dat mijn eileiders zo gedraaid en verkleefd zitten dat er niets doorheen kan. 🤭🤭🤭🤭
Nog erger is dat mijn neefje(nu 16!!!) in gesprek was met T en onze nichtjes (18-20) en dacht dat voor het zingen de kerk uit gaan wel veilig was. 😱 en mijn nichtje 15 denkt dat als haar vriendje echt heel graag een sexy filmpje van haar wil, ze dat best kan sturen 😱😱😱😱😱😱