IAmWorthy ik sta te koken!!
Ik ben echt even zรณ boos nu!
Mijn ex woont hier al 13 jaar niet meer. We zijn toen netjes naar de woningbouw gegaan om hem uit te schrijven.
Sindsdien krijg ik met enige regelmaat bericht van hem, dat hij bericht krijgt over mijn woning. Reparatie afspraken worden naar hem gestuurd, automatisch verzonden berichten over mijn account etc.
En iedere keer bel/mail ik, met het verzoek hem te verwijderen. Nu al zo'n 20 keer gedaan.
Gisterenavond had de woningbouw weer een storing. Alle inloggegevens werden veranderd, klik op de link in je mail om die te bevestigen. En ze sturen de mail naar mijn ex in plaats van naar mij!
Dus vanmorgen meteen weer gebeld, en die vrouw zegt doodleuk dat degene die die mail heeft ontvangen de hoofdbewoner is, en vanuit die link toegang heeft tot al mijn privรฉ gegevens en ook mijn huur kan opzeggen. Niet ik, maar mijn ex dus!
Dus ik heb direct het protocol gestart wat zij mij gaf (eerste keer dat ik daarvan hoorde, ondanks alle keren dat ik hier over gebeld heb) en wat krijg ik als reactie terug? "We zijn bekend met de storing van gisterenavond, we beschouwen uw mail als niet verzonden".
Ik ben echt laaiend nu. Mijn ex kan gewoon een rotbui hebben, mijn inlog veranderen en mij mรญjn huis uit zetten, omdat die xxxxxxx woningbouw na 13 jaar nog steeds weigert hem te verwijderen ๐ ๐ ๐ ๐