Sevenof9 stel je wilt één item terugsturen van 10 euro. Ipv terugsturen biedt shein je een terugbetaling van 7 euro en mag je dit item houden. Dit klik je weg en dan geef je aan dat je 2 items wilt terugsturen t.w.v. 20 euro. Shein biedt je een terugbetaling aan van 17 euro en dan mag je beiden items houden. Het tweede item wat je sowieso wilde houden kost dan nog maar 3 euro ipv 10 euro.
In mijn geval ging het om 3 items. Het was samen iets van 20 euro en ze boden een terugbetaling van 15 euro aan. Item nummer 3 wilde ik sowieso houden en met item nummer 1 en 2 maakte ik dochter blij. Normaal zou ik het gewoon terugsturen, want ik ga niks houden wat ik toch niet draag.
Het was dus echt een ontzettende cheap ass vrek actie. Ik had ook niet verwacht dat het kon, omdat het systeem wel door zou hebben dat ik eerst 2 items wilde terugsturen. Dochter en ik hadden zo iets laten we voor de gein kijken wat er zou gebeuren als ik het weg klikte en ipv van 2 vervolgens 3 items retourneer en tot onze verbazing werkte dat gewoon 😬.
Edit: ik typ te sloom. @iMoeder was mij al voor 🤓