Aurora Vulpen Ja, hij is gelukkig wel thuis. Hij heeft antibiotica en moet nu echt gaan opknappen anders moeten we weer terug komen.
Nescio Trees fijn dat het niets acuuts is! En goed dat ze het onderzoeken, snap heel goed dat je er de kriebels van kreeg.
Rietjesbeker Ik heb volgende week een dag vrij genomen en meteen een afspraak gemaakt bij de kapper. En nu kijk ik echt uit naar mijn dag vrij!
Rietjesbeker Onze hond lijkt wel een infarct ofzo te hebben gehad. Ze wiebelt op haar poten, bleek tandvlees, reageert niet zoals normaal... Zometeen naar de noodarts, hopelijk valt het mee... Ik maak me echt zorgen
Rietjesbeker Trees het lijkt volgens de dierenarts vooral op een probleem in haar maag-darm kanaal. Tandvlees was wel bleek eerst (trok toen we daar waren weer bij), waarschijnlijk van de pijn. Ze heeft nu een injectie voor haar maag gehad, geen gewone pijnstiller want dat kan de klachten juist verergeren. Morgen weer voor controle en ze mag vannacht bij ons op de kamer slapen.
Huggybird Rietjesbeker ach wat zielig en naar…. Hopelijk knapt ze snel weer op en valt het allemaal mee 🍀
Rietjesbeker Trees goed. Ze lag op een gegeven moment ENORM te snurken 🤭, deed vanochtend ook weer normaal qua gedrag. Maar ik weet nog niet of dat is omdat de spuit nog werkt (werkt 24 uur), of omdat wat het ook was voorbij is.
Trees Rietjesbeker fijn dat het niet slechter is geworden en hopelijk blijft het ook verbeteren als de spuit uitgewerkt is.