Ik had echt een goed idee. Ipv met kerst elkaar weer allerlei onnodige troep te geven, iets leuks gaan doen. Ik heb als verrassing kaartjes gekocht voor een ABBA tribute band (vinden de meiden leuk). Leek mij wel een leuk avondje uit en heb er ook zin in! Alles ook al voor geregeld, zodat ik een strategische plek heb in de zaal en ze hebben een uitzondering maakt zodat ik een zitplek kon reserveren (er zijn een paar zitjes plus dansvloer).
Kom ik er net achter dat ik verkeerd heb gekeken in mijn agenda. De middag heb ik kerstbrunch staan van de patiëntenvereniging. Ik zit in het bestuur en organiseer mede de brunch. Niet iets waar ik zomaar onderuit kan 😬. De volgende ochtend heb ik schildercursus met lotgenoten staan. Ingewikkeld verhaal (iets met WMO, gekke op maat gemaakte indicatie en maar 1x per maand is) kan ik dat ook niet zomaar afzeggen.
Ik heb dus geen idee hoe ik dit ga doen. Ik heb al kaarten gekocht en wil dit graag met het gezin doen. De rest kom ik ook niet met goed fatsoen onder uit. De enige oplossing die ik kan bedenken is mij ziek melden, maar ook nogal lullig. Plus dan krijg ik ook het geld van de brunch niet terug.