Vulpen Maar niet het horrorscenario waar je voor vreesde in elk geval. Sterkte 😘
Dat probeer ik nu ook voor ogen te houden. Rationeel gezien het beste scenario, ik mag het proberen, ik krijg begeleiding, maar zonder dat er druk op zit en dat ik moet. Fijner kan niet. Alleen zo voel ik het nog niet.
Bloem ik denk dat ik het echt even een paar dagen moet laten bezinken. Ik weet niet wat ik nu voel of zou moeten voelen. Het is gewoon bizar. Twee jaar geleden dacht ik oprecht, dat ik twee dagen later weer aan het werk zou zijn. Toen de neuroloog zei dat dit onmogelijk was, dacht ik nog een weekje ziek te zijn. Ik vond haar echt koekoek dat ik überhaupt in het ziekenhuis moest blijven en op een stroke unit kwam te liggen. Was zo overdreven in mijn ogen. Mijn idee was dat na die weekje ziek nog 2 weken kerstvakantie zou hebben en kon ik daarna wel aan het werk. Was ik mooi uitgerust dacht ik 😬. Dat lukte natuurlijk niet. Toen werd het 2 maanden in mijn hoofd, daarna 6 maanden enz. Continue verlegde ik het, maar ik was er zo van overtuigd dat het mij ging lukken. Ik heb afgelopen oktober zelfs mijn contracten met zorgverzekeraars voor 2024 nog afgesloten. Ik wilde al mijn opties openhouden en dat heb ik nu nog steeds. Het voelt nog niet als een afgesloten hoofdstuk. Ik voel echt paniek als denk aan het idee dat ik mijn registratie ga kwijtraken. Ik kan de gedachte daaraan nog niet toelaten in mijn hoofd.