Vulpen Toch6 Ja dat had ik ook. Ze gaan natuurlijk ook uit van goed zicht op 3 meter afstand of zo, terwijl je in de praktijk meestal vooral veel dichtbij zit te turen.
Mamabeertje Vulpen Heb je niet dat als je een boek leest en je doet je bril af, dat de lettertjes dan veel kleiner worden?
Snoeki Liekje81 Spannend allemaal hoor. We gaan duimen een en kaarsje aansteken dat alles goed mag gaan.
Marshmallow Pimpelmeesje Huggybird Hij komt over als een rustige man, lief en aardig. J is duidelijk gek op hem en de kinderen reageren leuk op hem. Na afloop vroeg T aan mij 'Hoe vond je het mamma om B te ontmoeten?' Zo cute 🥰
Huggybird Marloes80 oh jee.. ik lees dat je het licht uit moet doen, en gordijnen en ramen open moet zetten en dan hopen dat het beestje naar buiten gaat..
Marloes80 Huggybird We hebben nu alle deuren dicht, behalve de badkamerdeur, daar een raam(pje) opengezet en het licht aan waar hij juist niet naar toe moet…
Snoeki Marloes80 kun je hem niet vangen met een theekan/ soeppan ( ligt aan de grote van het beestje) en een blaadje/kartonnetje net zoals je spinnen vang ? Moet hij natuurlijk wel uit het hoekje komen.
iMoeder Marloes80 Dierenambulance bellen? Volgens mij zijn vleermuizen beschermd namelijk. Ze hebben daar van die netten om dieren te vangen.