Rietjesbeker Kinderen op bed. Online cursus van 2,5 uur achter de rug. Kadootjes ingepakt. Slingers en ballonnen opgehangen. 'Vergeten' speelgoed opgeruimd. Vaatwasser aangezet. ... Nu is het 10 uur en ga ik even rustig zitten!
Nescio Liekje81 wat spannend allemaal. Ik ga heel hard duimen dat het lukt en dat hij van de pijn af is 🍀
Tantetil Liekje81 wat fijn dat hij eindelijk geopereerd wordt! Ik hoop zo dat de pijn minder zal worden. Is het geen idee om een nachtje in een hotel te slapen?
Liekje81 Tantetil ik heb ook Dafne nog. Schoonzus brengt mn vriend. En ik wil graag in het ziekenhuis zijn als de operatie klaar is. Dan is schoonzus weer bij Dafne.
Nescio Straks naar de gynaecoloog voor jaarlijks onderzoek en mammografie. Het vervelendste van zulke afspraken in de winter vind ik nog wel dat ik mijn benen weer moet scheren 😅
Vulpen Nescio Heb je jaarlijks een mammografie dan? Is dat standaard? Ik wist wel dat Belgen om de haverklap naar de gynaecoloog gingen hoor, maar dit verbaast me alsnog. Of is er een speciale reden? Sterkte in elk geval!
Nescio Honkeytonk omdat ik een veel te bewuste muts ben en ik niet met mijn wintervacht in die stoel wil liggen 😬
Nescio Vulpen het is niet standaard maar mijn gynaecoloog raadt aan om elke 2 jaar een mammografie te doen vanaf 35 jaar. Dus vandaar. De jaarlijkse gynaecologische controle is wel standaard.
Trees Nescio ik vind het wel goed dat er regelmatig naar gekeken wordt. Volgens mij is de mammografie vanuit het bevolkingsonderzoek in Nederland pas vanaf 50 jaar?
Vulpen Toch6 Jaaa had ik ook laatst, maar na anderhalve dag was ik gewend. Ik heb alleen niet het idee dat ik nu per se beter zie met deze bril 🤐
Marshmallow Ik ga nu naar de winkel om het pakket te versturen en daarna naar ikea om daar straks in het restaurant (lekker awkward) de vriend van J te ontmoeten. Zo spannend vind ik dat 😅
Vulpen Toch6 Ja dat had ik ook. Ze gaan natuurlijk ook uit van goed zicht op 3 meter afstand of zo, terwijl je in de praktijk meestal vooral veel dichtbij zit te turen.
Mamabeertje Vulpen Heb je niet dat als je een boek leest en je doet je bril af, dat de lettertjes dan veel kleiner worden?