Vulpen Maar je beslissing nu heeft daar toch niet per se iets mee te maken, of wat zie ik over het hoofd? Je kunt alleen de woensdagmiddag niet werken, maar dat zal toch geen probleem zijn?
Als ik nu een andere baan vind moet ik zeggen dat ik woensdag niet beschikbaar ben. In de huidige situatie moet ik zeggen dat ik dinsdagmiddag niet beschikbaar ben, dus lood om oud ijzer inderdaad, maar ik ben nogal slecht met dit soort keuzes.
Vulpen k heb de dinsdagmiddag vrij, het is inderdaad superonhandig 😅 Maar twee middagen vrij in plaats van één hele dag, vind ik dan wel weer heel fijn werken.
Ja, dat geloof ik ook wel. Maar ik vind het wel heel lekker om straks gewoon van 9 tot 12 op woensdag echt geen verplichtingen te hebben. Ik heb nu op dinsdag van 1 tot 2 een uurtje vrij, maar dan kun je eigenlijk nooit echt iets plannen ivm reistijd enz. Straks heb ik gewoon meer marge. Ook om eens een keer gewoon om 9uur weer mijn bed in te duiken 😉
Marshmallow Er is vast wel een mouw aan te passen toch?
Ja, sowieso is 32 uur dus gewoon prima. Nu we allebei werken en de kinderen nog steeds best wat zorg vragen vind ik het zo prima. En over 2 jaar is weer alles anders, dan zit midi echt op de middelbare school en doet maxi eindexamen, dus dan kunnen we altijd weer verder kijken. Maar ja, dit soort verandering en keuzes vind ik gewoon eng.