Bloem Trees Helaas is de politie zwaar onderbezet. En moeten ze prioriteren. ☹️ Net als in bijna alle andere belangrijke sectoren trouwens.
Trees Bloem ik snap het ook wel dat daardoor zo iets geen prioriteit heeft. Ze kunnen zich niet in 2-en splitsen en er zijn gewoon geen mensen te krijgen. Daar kunnen ze weinig aan doen.
Marshmallow Wij hebben beschermengels op onze schouders gehad net. Ik reed op een voorrangsweg en ineens besloot een auto dat ie wel kon rijden. Het scheelde denk ik een haartje. Ik heb nog nooit zo hard op de rem gedrukt. Doodeng 😱 Mijn hart klopte zo hard. T zei ook 'ik heb nog nooit zo goed mijn hart voelen kloppen'.
Huggybird Marshmallow goed opgelet en gereageerd dus! 👍 een ongeluk is zo gebeurd helaas. Je schrikt je kapot natuurlijk. Ik ben vandaag nog bijna aangereden met de fiets, die auto moet zéker door rood gereden zijn want ik had net groen en wilde de weg oversteken. Gelukkig keek ik goed maar het scheelde hier ook niet veel..
Pimpelmeesje Boeiende cursusdag gehad vandaag 🙂 Een deel ging over spiraling dynamics. Iemand hier al eens mee bezig geweest?
June Ik vraag me af hoe het met de boom van @Trees is? Hopelijk doorstaat ie de komende storm. Geloof dat het bij jullie rustiger is.
Trees June het valt hier nog mee qua storm. De boom is beginnend ziek. Niet meer te redden, maar we schijnen nog zeker 1 a 2 jaar te hebben voordat het een risico vormt. Het is de grootste en dikste boom van het stel, dus hopelijk ook met een zeer uitgebreid wortelstelsel. Al zal ik opgelucht zijn als de boom weg is.
Toch6 Morgen de begrafenis van schoonvader, hoop dat het meevalt qua storm 😬 Man wil in ieder geval nog vroeger vertrokken. Vanmiddag deed hij over normaal 45min ruim 1,5u 😏 Om 9u komt de begrafenisondernemer, dan is er geen tijd meer voor een laatste kijk (na transport is advies de kist niet meer te openen)
June Toch6 hopelijk hebben jullie mooi afscheid kunnen nemen en dat het weer mee. Sterkte voor jullie
Toch6 June ja was een fijne dag ondanks het verdriet. En het weer viel gelukkig ook mee in de tijd sat we buiten moesten zijn. C moest daarna zo huilen, we waren opa vergeten, die lag nog in het gat 🥺
Vulpen Toch6 C moest daarna zo huilen, we waren opa vergeten, die lag nog in het gat 🥺 O wat zielig 😥
Marshmallow Toch6 C moest daarna zo huilen, we waren opa vergeten, die lag nog in het gat 🥺 ach guppie 🙁
Huggybird Er is bij ons in de straat een flinke boom omgewaaid. Op/ tegen twee huizen terecht gekomen, het hele huis had staan schudden. 😱 gelukkig is iedereen ongedeerd.
Vulpen Huggybird Bij m'n moeder is een boom omgewaaid, vlak naast haar gloednieuwe auto. Ze kon haar eigen huis niet meer bereiken 😱