Femkes Aurora ik zou ook groen doen, hoogstens afhankelijk van je achtergrond. In een bos is groen niet perse handig. Ik.zou vooral gaan voor kleuren die bij je passen en dan niet teveel verschillende kleuren
Aurora Femkes We hebben zelf sowieso al veel beigen/grijs/groen in de kast hangen (op een enkele spongebob na), dus wat dat betreft dragen we dat al wel. @iMoeder Ik denk dat het idd niet alleen beige moet zijn, anders worden we ook weer 1 beige vlak.
iMoeder Aurora Ik zou wel iets van kleur doen behalve beige. Zelf ben ik helemaal into camel en beige op dit moment, maar voor een fotoshoot vind ik dat altijd heel gemaakt er uit zien. Groen is in een bos misschien niet heel handig? Dan zou ik strand of heide of zo overwegen. Daar is deze tijd van het jaar het licht ook mooier denk ik
Softbasegaming Ik zit er steeds vaker over te denken om mee 'om te scholen' naar de gehandicaptenzorg 😅
Rietjesbeker Whoo, ik heb een nieuwe (voor mij) auto! Een Aygo uit 2016, ter vervanging van mijn 206 uit begin 2000 😁
Marshmallow Wow er is eindelijk akkoord voor herstelwerkzaamheden nadat er in 2021 ofzo (ik weet niet eens meer wanneer het was) een lekkage is geweest hier. Kan ik daarna éindelijk de keuken af laten maken, want dat heb ik al die tijd uitgesteld.
Noordeling Hier ligt iedereen nog lekker in bed, t was vorige week drama met opstaan, hopelijk gaat het deze week wat beter.
Bloem Zonnebloem 😂 Helemaal prima tot nu toe. Ik heb altijd heel veel last van de overgang naar zomertijd. Maar nu naar wintertijd geen last van tot nu toe. Van de kinderen is er 1 op en de andere 2 liggen nog op 1 oor.
Uilenmama LilyMilie Ja prima, dochter is altijd een uitslaper en gaat zelf naar beneden tv kijken. Net als wij vroeger, toen Telekids er nog was.
Liekje81 LilyMilie wij ook nooit zo'n last van. Ze lag wel pas laat erin wegens Halloween, na 22 uur. En 9 uur later weer wakker al 😱 Zelfs voor haar weinig. 6.30 nieuwe tijd wakker. Ze klaagt nu dat de ochtend zo lang duurt. Tja, had je langer moeten slapen 🤭🤣
Bloem Zonnebloem Pubers hè 🙈die moet je op een gegeven moment uit hen bed trekken willen ze überhaupt opstaan 😂
Trees LilyMilie dat was ook mijn verwarring 🤓. Horloges en telefoons gaan dus automatisch, maar dat wist ik niet meer zeker. Gelukkig hebben we 1 analoge klok, zodat ik wist dat de rest van de klokken het zelf al hebben gedaan.
Trees Mijn beide kinderen liggen nog op hun bed te stinken. Er komt een tijd dat je je kind zijn/ haar bed niet meer uit krijgt. Kwestie van geduld 😝
Huggybird LilyMilie ik had gisteren voor mijn doen al uitgeslapen. Vanmorgen om 7:00 nieuwe tijd wakker dus helemaal prima. 👍
Lumihiutale Hier was het vanochtend 4.30 😭 Ik was er al een beetje bang voor gezien ze normaal rond 5.30 wakker zijn..