Zuremat Zonnebloem hahaha draken zijn het! Z. riep vd week door de AH: 'Mama? Mag ik even jouw tampon kijken? Stop eens met lopen mama, ik wil tampon kijken! Mamaaaa, mag ik jouw tampon zien?' Joeee!
Zuremat Mamabeertje Whahaha! Zoë was laatst met Niels aan het douchen, hoor ik ineens: 'Wow, wat een mooie piemel!' 🤣
Zonnebloem Wij staan op de camping en mijn man gaat bij de snackbar op de camping patat halen… met de auto…omdat het regent. 🤣
Noordeling Monteur nummer 7?8? (Sorry tel kwijt) voor de glasvezel is er nu, duimen jullie mee dat er nu echt een oplossing komt...
Rietjesbeker We zijn gisteravond terug gekomen van een vakantie waarin het internet zo waardeloos was dat ik gewoon twee weken offline ben geweest. En eerlijk..? Wat een rust! En nu ga ik alle topics bij langs om bij te lezen 😝
Marshmallow Het heeft hier vanavond echt keihard geregend, gehageld en flinke onweer gehad. Ik vond het best wel lekker. Het was echt plak weer. J en E waren bij het zwembad en iedereen werd het zwembad uitgestuurd, goede actie! Maar nu hoeft het niet meer te regenen hoor haha.
Hopsatee Marshmallow Ja ik merkte het aan onze caravan. Maar wij waren hier vandaag niet dus geen last van gehad. En dat weer…het is hier al 2 weken 35-40 graden haha.
Honkeytonk De laatste dag vakantie. We gaan nog uiteten (bij een pannenkoekenhuis 🤣) en dan beginnen de scholen morgen weer. Groep 4 en groep 2. Ene kant lekker maar ook jammer, dan moet er weer zoveel 😅. En ik kon wel genieten van de trage ochtenden.
Femkes Honkeytonk bij ons ook weer. We gaan zo nog even de nieuwe route fietsen zodat mini een idee heeft hoe ze moet fietsen. Ze gaat natuurlijk niet alleen, maar ik heb gisteren met midi ook gefietst omdat hij naar de middelbare school gaat, dus mini wilde ook. Midi en maxi beginnen woensdag en dinsdag weer, mini morgen
Marshmallow Hier nog 2 weken vakantie. Waarvan 1 week in Italië en de andere week ga ik de kittens ophalen en daarvan genieten 🥰