Koekie83 ik heb nog eens nagedacht maar eerlijk gezegd vind ik mijzelf niet defensief ik geef alleen op basis van de feitelijkheden die ik heb, antwoord. Dat zou eventueel wat afstandelijk kunnen klinken. Maar meer dan dat? Mwah nee.
Vond je dat je zelf een kritische vraag had gesteld of denk je dat ik het een kritische vraag vond?
Voor mij was mijn bericht over de uitslag van mijn zoon zijn lymfeklier alleen om te laten weten hoe of wat, dat vond ik wel zo netjes. Met misschien een randje van ‘ik denk uit eigen ervaring te weten dat de lymfeklier niet zal slinken tot wat hun redelijkerwijze hopen en verwachten’ Ik denk (maar wie ben ik) dat ik dat wel oké kan inschatten door de ervaring die mijn man en ik daarin hebben.
Op dit moment vind ik dat mijn eerste bericht in de basis nu word (over) geanalyseerd. Als jij bemerkt dat ik defensief ben naar je of vind dat ik je negeer zou ik het prettiger vinden als je dat niet kenbaar maakt dmv een bericht wat in de basis over de gezondheid van mijn zoon gaat maar mij gewoon een pb stuurt zodat deze 2 dingen netjes los van elkaar kunnen bestaan. 😊 En als dat niks oplevert kan je altijd nog beslissen mijn berichten te negeren zodat dit gevoel niet (telkens) bij je opborrelt. Dat is namelijk in niemands belang en buiten dat vind ik dat gevoel wat jij bemerkt vervelend voor je.