Trees Toch6 moeilijk besluit, maar ook een heel dapper besluit. Geluk en je gezondheid moet voorop staan, maar ik snap ook de gemengde gevoelens. Het is ook weer afscheid nemen.
Noordeling @Toch6 o wat dapper dat jullie die beslissing nemen, maar k snap dat het heel dubbel voelt. Sterkte met t hele proces!
Liekje81 Toch6 o jeetje, wat een zware beslissing. Enig idee wat je man dan daarna gaat doen? En geloof me, het zal wel even tegenvallen, hem zoveel thuis hebben. 🙈🤭🤣
Toch6 Honkeytonk Liekje81 Het plan is dat hij gaat aflossen (invallen) op andere schepen, er is een tekort aan aflossers en steeds grotere vraag. Hoe we dat precies in het vat gaan gieten weten we nog niet (we hebben nu een vof) maar hij blijft dus wel hoofdzakelijk met varen zijn geld verdienen.
Toch6 Liekje81 En geloof me, het zal wel even tegenvallen, hem zoveel thuis hebben. 🙈🤭🤣 Daar ben ik ook bang voor 😅 moeten een heel nieuw ritme zoeken dan
Honkeytonk Toch6 ohh maar dan ben jij een schip echt kwijt ? Als in vakanties etc naar boord gaan? Ook wel heftig voor jou dus..
Toch6 Honkeytonk klopt, voor mij en de kinderen veranderd er dus ook veel. Vanavond onder het eten de kinderen verteld, die vinden het echt niet leuk. De oudsten snappen wel de redenen maar de kleintjes totaal niet
Vulpen Toch6 Pfoe, dat is wel een grote verandering in jullie leven. Ingewikkeld hoor. Het klinkt verstandig maar het zal voor jou ook wel erg wennen zijn.
Tantetil Jeetje wat een moeilijke beslissing @Toch6! Wat zal dat wennen voor jullie worden. Maar het zal misschien ook veel rust meebrengen.
Snoeki Toch6 Ow jeej wat een moeilijke beslissing. Hopelijk blijkt het de goede te zijn uiteindelijk. Maar als het voor je man niet meer goed voelt dan heb je weinig keus hè. Maar wat zullen jij en de kinderen het schip van missen.🥲
Toch6 Snoeki ik heb het lang tegen gehouden maar hij is nu al zolang zichzelf niet dat ik denk dat het mu echt moet als ik ook ons huwelijk en gezin gelukkig wil houden. En mocht het toch een verkeerde stap zijn kunnen we altijd weer kijken voor een schip. Motorisch wil man sowieso van deze af
Snoeki Toch6 Das een geruststelling dat mocht het toch na een tijdje als de verkeerde keuze voelen dat hij dan op nieuw kan gaan kijken voor een ander schip. Al zijn jaren ervaring verdwijnt niet zo maar gelukkig.
Hopsatee Wat een lastig besluit @Toch6 Maar weloverwogen zoals ik lees. De tijd zal het leren hoe jullie het vinden.
Bloem Snoeki mooi gezegd. Lijkt me een pittige beslissing die wel even heeft gekost om die te nemen. Maar uiteindelijk is het voor jullie op meerdere vlakken het beste @Toch6 Hou dat maar voor ogen.
CrazyCatLady Ik kan me goed indenken dat dat een flinke omslag zal zijn @Toch6! Maar het klinkt alsof jullie er goed over na gedacht hebben en het de juiste keuze is.
CrazyCatLady Over voetbal: ik weet nog echt wel genoeg om te weten dat die gast Gakpo heet, maar ik blijf steeds maar gehaktbal verstaan 🙈