Ik heb net hardop tegen mijn coach gezegd dat ik het werk wat ik nu doe niet leuk vind. Vorig jaar nog dacht ik dat dit mijn dreamjob zou zijn en dat is het niet. Ik vind het voor nu prima om uit te kunnen stippelen wat ik dan wel wil en hoe ik dat wil/ga bereiken. Ik weet dat ik mensen wil helpen en iets als coach zijnde wil doen, maar weet nog niet in welke hoedanigheid. Maar bv loopbaanbegeleiding lijkt me ook tof.
Ik heb vrijdag een gesprek nav mijn TMA test die ik heb gedaan en ben benieuwd of daar nog meer uitkomt. Aan de hand van die uitkomt ga ik een gesprek voorbereiden met haar die ik dan heb met mijn personeelscoördinator. Ik denk dat hij het al een beetje weet, maar ik wil wel open zijn hierin, dat ik geen lange toekomst zie bij FB.
Ik vind het echt mega spannend dat ik dit voor mezelf heb uitgesproken en besloten, omdat ik nu totoaal niet weet wat de toekomst ga brengen, maar ik wil dit echt, want als ik nu geen stappen ga ondernemen dan werk ik over 10 jaar nog steeds bij FB en ben ik weer doodongelukkig dat weet ik zeker.