Ik weet niet helemaal zeker meer of ik het hier gedeeld heb, maar ik had een tijdje terug een nare ervaring met een boze man buiten en Bibi. Bibi was losgeschoten. Ik was gevallen met mijn loopfiets en die man begon tegen mij te schreeuwen. Ik kon hem niet volgen en toen ik dat aangaf, liep hij weg.
Mijn man was net met de honden aan het wandelen en toen kwam er een man naar hem toe. Die man vroeg of ik een vrouw had met een vouwfiets. Mijn man gaf aan dat het een loopfiets was en vervolgens vroeg hij aan mijn man of hij zijn excuses namens hem aan mij wilde overbrengen.
Lang verhaal kort. Hij had zich daarna heel rot gevoeld, het verhaal thuis vertelt en ook nog op zijn flikker gehad van zijn vrouw. Hij was ooit gebeten door een hond of zijn hond was gebeten door een andere hond (of iets dergelijks) en daarom was hij uit zijn plaat gegaan. Soort schrikreactie. Hij zat er behoorlijk mee en voelde zich heel schuldig vanwege zijn manier van reageren.
Super tof dat hij mijn man nog aansprak, want ik heb mij er toen behoorlijk rot over gevoeld en ik snapte niet precies waarom hij nu zo boos was. Mijn man heeft nog even met hem staan praten en hij was verder heel aardig.