Ik heb gisteren gemaild naar een andere basisschool om een mogelijke wissel te bespreken. Ik merk dat ik eigenlijk al moe word van het idee om weer constant met school om tafel te zitten en heb te weinig vertrouwen dat het deze keer wel lukt. Ik zie een vriendinnetje van mini regelmatig alleen buiten staan tijdens het speelkwartier en dan ziet ze er telkens zo eenzaam uit. Maar school zegt tegen moeder dat kind juist veel meer meedoet. En dat zou ook best kunnen kloppen, maar ik vind het dan nog steeds te weinig. Verder merk ik dat mini nog steeds niet gezien wordt als ze sneller door haar werk wil en ze durft ook dan te weinig haar plek op te eisen. En ik weet gewoon niet of weer met de ib-er om tafel zin gaat hebben, juist ook omdat mini nog minder van zichzelf laat zien en ik nog steeds rekening houd met dyslexie. En ik ben nog verre van overtuigd dat een andere school de oplossing gaat zijn, maar zo doorgaan is dat in ieder geval niet, dus ik wil toch een beetje rondkijken.
Ze belde vanochtend al om een afspraak te maken, dus dat vind ik wel heel positief.