Trees Zonnebloem ik wil altijd alles weten en snappen 🤪. Gelukkig geen hoge koorts, want dat is ook uitputtend naast het hoesten en het vechten tegen de ontsteking. Ik hoop dat de ab snel gaat werken 🤞🏻.
Rietjesbeker Beterschap @Zonnebloem! Je bent wel heul erg een bikkel, gewoon vier weken met een longontsteking rondlopen 😱
Zonnebloem Rietjesbeker Bloem ja misschien wel, maar op internet stond dat je 3 weken mocht hoesten😬, vrijdag stortte ik wel in hoor en probeerde de oudste echt voor me te zorgen. 🫣
Rietjesbeker Zonnebloem volgende keer dan toch maar iets eerder naar de huisarts... Voel je je vandaag al iets beter? ♥️
Vulpen Het slechte nieuws is dat ik me vandaag enorm verveel op m'n werk maar het goede nieuws is dat ik Bubble Shooter heb uitgespeeld. Dat is me nou werkelijk nog nooit gelukt.
Marshmallow Morgen weer een angst aangaan, naar de garage lopen voor half 7. Het is extra donker omdat de verlichting wordt vervangen richting de garage en de lampen dus niet werken. Ik vind het echt doodeng 😩
Marshmallow Softbasegaming ja ik heb dus geen idee 🤦🏻♀️. Nou ja ik hoop maar dat het idd al beetje licht is.