Hopsatee Ik wil nooit meer een ombouw, een stalen frame. Die had ik eerst maar die was ik inderdaad steeds aan het stoffen want hij was ook nog zwart (en mijn nachtkastjes ook toen, wat een horror
Hier idem. Ook zwart staal en donkere nachtkastjes met een donkere kledingkast. Wat een shitidee zeg 🫣. Had ik meer werk aan, want deze moest ik af en toe wel afnemen.
Ik heb vanavond zitten kloppen op mijn boxspring, maar ik zie echt geen stofwolkjes. Ook niet op het hoofdbord, maar we hebben ook niet een heel indrukwekkend hoofdbord. Ik vermoed dat ik ergens wel een lichte allergie voor heb. Krijg een loopneus en jeukogen van stof of van kattenharen (geen idee wat het precies is?!?), maar niet interessant genoeg om echt te laten testen. Heb i.i.g. niet meer last sinds we een boxspring hebben en stofzuigen helpt. Het is ook een hele dicht geweven stof, wat geen stof aantrekt. Het is officieel een hotelbed in de wat duurdere klasse. In hotels stofzuigen ze ook niet wekelijks het bed, gok ik. Ik denk eigenlijk dat ze het daar ook nooit doen.
Honkeytonk Bij ons zit daar ook geen stof , we hebben leer en heb het net voor het eerst afgenomen n.a.v dit topic en gewoon schoon doekje.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat stof aan verticale oppervlaktes blijft plakken. Misschien als je iets van fluweel of suede hebt of een hele goedkope synthetische stof, maar anders is het gewoon ook niet logisch.