Elsie89
iMoeder
Ik vind dit echt wel heel fijn om te lezen! Dat haalt de druk die ik op mezelf leg en de drempel wel wat naar beneden.
iMoeder Krijg je trouwens tijdens dat opbouwen ook nog wel hulp en zo? Of stopt dat na de cursus?
Ik heb de eerste training nu afgerond, en onze groep gaat nu uit elkaar (helaas). Deze ging vooral over het in kaart brengen wie je bent, wat je wil, wat je sterke kanten zijn, dat presenteren etc. Het was een mix van werkgerelateerd, maar ook veel persoonlijke doelen.
Vanuit daar kon je dus kiezen welke kant je wilde uitstromen, direct naar werk of de vervolgtraining.
Ik heb tijdens die training ervaren dat ik (zoals gewoonlijk 😝) veel meer wil dan waar ik daadwerkelijk ben, en er echt nog wel wat aandachtspunten zijn om te voorkomen dat ik straks alsnog in no time uitval. Dus om die basis te versterken heb ik gekozen voor de vervolgtraining. Die is heel breed, en minder groepstherapievorm, meer de stad/natuur in trekken en ervaren. Dat kan de ene week een yogales in de duinen zijn, de week erna een ochtend meelopen bij een bedrijf, een boswandeling, netwerken, wat dan ook.
En daarnaast heb ik ook nog gesprekken met mijn persoonlijke coach, die me gaat helpen om in kaart te brengen welke stappen zinvol zijn om mijn doelen te bereiken. Ik heb in grote lijnen wel ideeën, maar hij helpt ze concreet te maken. Voorlopig ben ik nog wel even bezig daar, maar het is echt een goede plek voor me, ik leer veel.