Vulpen in tegendeel toch juist? Dit is echt geen gepersonaliseerd bericht maar nog steeds een standaard mail, en het schept de indruk dat Dimi in zijn eentje het magazijn runt, en Kristof alleen de kwaliteitscontrole uitvoert. Jesse is de enige met collega's..
Ik zou dan juist ook heel recalcitrant worden en mijn pakket juist eerder willen, in de hoop dat Jelle de baas zich gaat realiseren dat hij moet stoppen zijn personeel uit te baten en wat meer mensen moet aannemen 🙈
Ik bedoel, we hebben het hier over een bedrijf wat van zijn bezorgers wil dat ze op een eenwieler gaan rijden en Dimi als een idioot door het magazijn laat rennen.. van mij hoeft hij niet te rennen hoor, mag hij het zelfs delegeren naar een collega, en als hij gewoon normaal loopt en het daardoor een dag later komt, ook prima. Maar de baas heeft gewoon belachelijk hoge verwachtingen van zijn personeel en ik hoop dat ze allemaal ontslag nemen 🤣
Edit: maar ook los daarvan, ik kies zelf niet mijn bezorgmoment uit hoor.. ik zou er echt geen moeite mee hebben om een paar dagen langer te wachten als dat duurzamer is, maar die optie krijg ik eigenlijk zelden bij bestellen. Ik kan het een dag later zetten als ik op een bepaalde dag al weet niet thuis te zijn, maar ik kan niet inschatten of dat nou net hun drukste dag is. Een optie "dag X is de duurzaamste keuze" zou welkom zijn, maar dat zie ik zelden..