Pimpelmeesje ik kende dit niet, maar dit is echt een super tip. Ik ken via de vereniging een paar vrouwen die heel graag weer een broek met ‘sluitingen’ willen dragen, maar dit niet meer kunnen. Ik zag dat ze ook broeken hebben met sluitingen die je met 1 hand open en dicht kunnen. Ik ga dit even naar ze toesturen.
Ik zag inderdaad ook schoenen met veters en een rits tot aan de neus. Dit gaat niet goed zijn voor mijn portemonnee, maar bedankt voor de tip hoor 😜
Snoeki ik ga ze deze week uitzoeken, opruimen en uit het zicht zetten en dan is het ook makkelijker. Ik had een vriendin die gisteren vroeg of ze aantal van mijn schoenen mocht hebben voor haar 12-jarige dochter. Zoals mijn dr Martens en all stars. Dat ging mij wel even wat te ver en veel te snel. Ik ga pas dingen wegdoen als ik daar zelf aan toe ben en dat kan rustig nog twee jaar duren. Ik heb pas een paar maanden geleden schoenen met een hak weggedaan. Het gaat op mijn tempo, wanneer het voor mij oké voelt. Doe ik op andere vlakken ook met afscheid nemen en opzeggen van bijv (werkgerelateerde) lidmaatschappen enz. Vond ze raar, dat mag, maar daardoor ga ik het echt niet anders doen.