T is vanaf zondagochtend tot vanavond met een vriendin mee geweest varen op hun boot. Ze heeft het super naar haar zin gehad. 🤗🥳
Dat maakt mij natuurlijk blij.
Maar wat me ook blij maakt is wat ze vertelt over wat haar is opgevallen aan wat ze eten en drinken. Ze vertelde dat er water mee was maar dat was voor de hond, dat drinken ze zelf niet. Er waren drie bananen mee (volgens haar het enige gezonde en voedzame wat ze gegeten heeft 🙈)
Geen fruit, zuivel of bruin brood, enkel witte broodjes croissantjes (gewoon,chocolade of ham/kaas) soep uit een zak, snoep chips, borrelnootjes enz
Niet om die mensen af te kraken, ze zijn super lief en zorgen prima voor haar en het is vakantie en maar drie dagen dus doe je wat minder moeite, en behelpen op een boot. Alle begrip.
Maar het is wel fijn om van T te horen dat dit haar opvalt, en we haar dus ergens wel een gezonde basis meegeven, en ze dat dus blijkbaar wel oppakt. 🥳
Ik vroeg haar of ze chips wilde net, eerst zei ze ja, na het eten verhaal vroeg ik ‘heb je behoefte aan iets gezonds?’ Nu zit ze aan de komkommer en tomaatjes. 😂