Bloem mijn man en ik zijn de afgelopen jaren al regelmatig langs dit huis gelopen, waarbij we tegen elkaar zeiden dat het echt een droomplek was.
Het heeft 3700m2 grond. Ik zou dat persoonlijk perfect vinden en ik hoop voor hen niet teveel. Gelegen aan een van de mooiste natuurgebieden van Drenthe. Het huis zelf is niet heel groot, ongeveer 140m2. Ze zijn met zijn 2-en, dus ruim genoeg. Er is alleen ook nog een vrijstaand gastenverblijf met ook nog eens 3 slaapkamers en alle voorzieningen van ongeveer 120m2. Ze hebben geen idee wat ze daarmee willen doen. Er moet nog wel veel gebeuren, dus het plan is dat ze eerst in het gastenverblijf gaan wonen.
Ze hadden niet het hoogste bod, maar ze hadden een soort ‘liefdesletter’ toegevoegd aan het bod over hoe geweldig ze het huis vinden en hoe goed ze ervoor zullen gaan zorgen (echt zo kwijlbrief 🫣). De huidige bewoners zijn daarom voor hen gegaan.
Theoretisch zou de andere partij nog een nieuw bod kunnen neerleggen, maar de huidige bewoners hebben het bod van mijn zus en zwager al geaccepteerd, dus de kans lijkt mij klein dat ze toch voor de andere partij gaan.