Ik krijg een nieuwe rolstoel!
Ik heb al sinds mijn eerste rolstoel, in de zwangerschap van C, problemen met die dingen. Vanalles geprobeerd en toen was deze "het laatste wat ze konden leveren". Vervolgens hebben ze een jaar lang alles versteld aan deze rolstoel wat er aan te verstellen was, allerlei kussens en steuntjes erop.. en nog veel pijn als ik buiten ben geweest. En ik zit nog niet goed.
Van de week had ik gesprek met ergo, gemeente en medipoint. En medipoint heeft blijkbaar besloten dat ze voor mij toch verder gaan kijken dan het standaard assortiment 🥳
Adviseur van mp was ook wel verontschuldigend, hij wist ook wel dat dit niet op schoot, maar het was het beleid.. en nu heb ik wel de weg vrijgemaakt voor de volgende mensen met mij aandoening 🙂 want hij heeft wel gezegd dat ie ervoor bedankt om weer een jaar te knutselen voor de oplossing komt. En ze gaan ook in kaart brengen hoeveel het heeft gekost om dit allemaal te doen om daar de meerkosten van een duurdere voorziening tegenover te zetten.
Nu gaan we een passing doen met een beter merk (zo ver bekend het beste) en met een fabrikant die handbewogen rolstoelen maakt helemaal naar je eigen lijf. En dan zou er een motor komen in de wielen en voor buiten een aankoppelfiets.
Wordt nog wel een moeilijke keus denk ik, maar heeeel blij dat we toch op dit punt zijn gekomen 🙂