Toch6 er is hier nog geen wolkje aan de lucht. Begint nu wel wat af te koelen, maar ik zit nog buiten 😅
Honkeytonk Geen gedoe rondom kleding en voorstellingen van je meiden dit jaar?
Wil je dit echt weten 🤪.
Het valt eigenlijk nog redelijk mee tot nu. Mijn jongste mocht niet meedoen ivm een nieuwe regel mbt de categorie basisschool, wat tot allerlei vergeefse protesten heeft geleidt. Mijn oudste doet mee met de jongeren /volwassenen met het muzikale hoogstandje de ‘teringtubbies’. Bij wijze van grap hebben we het hoofd van onze overbuurman gephotoshopt in het zonnetje van de Teletubbies. Deze komt straks heel groot op het podium te hangen. De buurman in kwestie weet van niks 🤭.
Dochter doet ook nog mee met een liedje van geloof ik Beyoncé, wat een iets hoger niveau heeft dan de Teringtubbies. Al heeft onze bejaarde deelneemster wel wat moeite met het uitvoeren van de sexy danspasjes, maar ze schudt vrolijk mee met haar billen 🤣.
Oh en we hebben een babbelbox a la man bijt hond, gebouwd met daarin een wildcamera. Deze gaat filmen zodra iemand in de babbelbox gaat. Ik wil niet weten wat daar wordt gefilmd ‘s nachts om 4 uur. Ik denk dat het hilarisch wordt .
Het thema is dus tv programma’s, vandaar de babbelbox.