Vulpen Iets minder leuk: mijn moeder heeft me gemaild om te vragen of ik niet met de vriendin van m'n vader kan praten om haar te zeggen dat ze goed uit haar buurt moet blijven, zodat zij met een gerust hart naar de wc kan en haar dan niet ineens zal tegenkomen.
Vreselijk! Wat dit betreft ben ik blij dat ik mijn moeder niet meer zie, want het overspannen gedoe tussen mijn vader en moeder op de verjaardagen van de kinderen en bij mijn afstuderen, vond ik echt afschuwelijk. Ik werd er altijd zenuwachtig van. Ook een van de redenen waarom ik dus niet wil trouwen. Goed dat je hierin je grens hebt aangegeven. Heel cru gezegd, maar dit is het probleem van je ouders en daar hoeven ze jou als kind niet mee opzadelen. Het zijn volwassen mensen en ik vind dat ze zich maar moeten gedragen op de bruiloft van hun dochter zonder dat hun andere dochter moet gaan opletten wie wanneer naar de wc gaat. Jouw zus gaat trouwen en jij moet ook een fijne dag kunnen hebben zonder met dit gedoe te worden opgezadeld.
En fijn dat je kleren hebt gevonden!