Het is me gelukt om kleren voor de bruiloft van m'n zusje te vinden! Ik raakte al gedeprimeerd want alles wat ik leuk vond bleek dan ofwel een open rug te hebben (irritant), ofwel totaal doorschijnend te zijn (nog irritanter) of voor heel lange mensen bedoeld (dat je het dan voor je houdt en dat de pijpen dan tot je oksels komen). Maar nu heb ik toch wat gevonden. En make-up er ook meteen bij. En we hebben een lied geschreven, ook leuk.
Iets minder leuk: mijn moeder heeft me gemaild om te vragen of ik niet met de vriendin van m'n vader kan praten om haar te zeggen dat ze goed uit haar buurt moet blijven, zodat zij met een gerust hart naar de wc kan en haar dan niet ineens zal tegenkomen. En m'n zusjes schoonouders gaan iets met foto's doen en zij wilde dan ook wel foto's sturen en of ik dan het begeleidende verhaal erbij kon houden. Ik heb teruggemaild dat ik echt geen tijd heb om bij te houden wie wanneer naar de wc gaat en dat die vriendin uit zichzelf heus ook wel uit haar buurt zal blijven en dat het me niet fijn lijkt om met mensen die ik niet ken een stukje te doen namens iemand anders, maar ja, het blijft ingewikkeld allemaal. Al met al zal ik blij zijn als die hele bruiloft voorbij is hoor.
Maar wel zin in ons lied. En ik hoef in elk geval niet in m'n oude kloffie te verschijnen.