Pimpelmeesje Bloem jaa, t is niet alleen dat hoor, osteopaat doet veel en ik neem al een tijdje trouw mn supplementen, maar wel de grootste factor denk ik. Die pijn keerde echt elke opwaardste beweging weer het negatieve in π«€
Bloem Vandaag en gisteren zo lekker in de tuin gewerkt. Ziet er weer een stuk beter uit nu.πβοΈ
Toch6 Alle kleren die ik voor C had besteld passen! 1 trui nog aan de grote kant maar daar groeit ze wel in
Bloem Zojuist oudste zoon ingeschreven voor de universiteit. π±π Wat vliegt de tijdβ¦. Nu heel hard duimen dat hij zijn VWOdiploma haalt. Het hangt op 1 vak. Als hij daar geen 5 voor staat dan zakt hij. π€―
Toch6 Nieuwe koelkast is geleverd. En hij is groter dan verwacht dus kan nog meer kwijtπ had in mn hoofd zelfde hoogte als de vriezer maar het scheelt nog best wel wat.
Snoeki Bloem Ow das al vrij snel. Succes met de examens en hopen op een goede uitslag. Welke universiteit heeft ie zich aangemeld? Wat wil hij gaan doen later?
Bloem Snoeki Hij gaat Geschiedenis studeren. Wat hij er mee wil doen later weet hij nog niet. Hij kan binnen de opleiding zijn eerste en tweedegraadsbevoegdheid halen waarmee hij geschiedenis kan gaan doceren. En daarnaast ook nog het gewone diploma geschiedenis halen. Soort 2 in 1 waardoor hij op breed aan de slag kan. De studie past echt goed bij hem. Zie hem dit echt doen.
Elsie89 Dankzij medicatie van de dokter kan ik eindelijk weer normaal ademen en is de koorts weg! Jeeej na 5 dagen 39+ is dit letterlijk een opluchting
Bloem Snoeki Ja zeker. Hij gaat liever naar een museum dan naar een pretpark. Om maar een voorbeeld te noemen waarom de studie goed past. Hij staat er ook een 9 voor.πͺ Alleen dat wiskunde he. Ik hoop echt dat het lukt om daar een 5 van te maken.
Huggybird T heeft Gala vanavond. Met 7 anderen hebben ze een limousine gehuurd, allemaal mooie jurken aan en de ene jongen een mooi pak aan π. De hele aankomst duurde dik twee uur. Iedereen kreeg de tijd om op de foto te gaan voor het voertuig waarmee ze aankwamen. Docenten in pak, en mooie jurken, echt heel leuk!
Femkes Vandaag 2 blije berichten Ik krijg de leaseauto die ik het liefst wil, toevallig is een hele nieuwe beschikbaar gekomen deze week En vandaag afscheid van mijn oude werk en ik ben ontzettend verwend.