Toch6 Ik kan vanmiddag al naar boord 😃 man heeft met directrice gebeld dat hij me nodig heeft aan boord omdat de stuurman naar school moet morgen. Op voorwaarde dat E en J huiswerk doen mogen ze 2 dagen vrij. Er is een officiële regeling voor maar vraag me niet precies hoe en wat. Directrice vroeg wel door (zoals geen verkapte vakantieaanvraag?) maar ze besloot dat ze het moet goedkeuren omdat het wettelijk bepaald is. Man zei later wel tegen mij "dat moet ik denk geen 3x per jaar vragen" 🤭 maar in die 8 jaar tijd hebben ze 1x 1 dag gemist ivm sneeuw etc dus mocht van man geen 3u rijden aangezien ik ook 36 weken zwanger was. En 1x 3 dagen omdat ik zo ziek was van borstontsteking dat ik amper naar de wc kon lopen. Maar ik kan na de lunch dus in de auto 😊 dat het 6u rijden is denk ik maar niet aan😬
Toch6 En nu ook nog met vrienden vrije avond 😊 heel de dag achter elkaar gezeten en tot het laatste moment spannend of we avond samen hadden of dat wij eerder stil gelegt werden (vaarbeperking ivm waterstand)
Vinexkindje Mijn man heeft vandaag gebeld met de KPN of ze voor ons misschien een aanbod hebben aangezien we al lang een abonnement bij ze hebben. En binnen no time gaven ze aan dat we 210 euro korting kregen. Lekker zeg!
Snoeki Jeej onze rondreis door Schotland in juli/augustus gaat definitief door…. De overtocht en accommodaties zijn geboekt. Nu nog een keer samen komen en alvast wat bezienswaardigheden boeken die we niet willen missen en waar kaartjes voor nodig zijn en de planning fine tunen wat betreft de rest van wat we willen zien/doen.
Softbasegaming Zoo hele ochtnd bezig geweest met opruimen! normala ben ik het na max 2 min wel zat. Kwam er wel achter dat we echt bizarre schimmel hebben 😮
Marshmallow Vanavond met de 'schoonfamilie' naar restaurant geweest ter ere van de verjaardag van oma. Was zo gezellig! Al bijna 10 jaar hoor ik erbij ❤️ Ennn omdat het mijn vrije zaterdag is zijn de kinderen mee met J en zijn vriend. Dat maakt de avond nog net iets relaxter 😅
June Wij gaan ons 12,5/ 13 jarige huwelijk in Disney vieren met de meiden. Ze hebben een dag vrij gekregen en we kunnen nu do, vrij, zat. Zin in!!
Hopsatee June oh Superleuk! Benieuwd naar je hotel etc: wij willen dit ook doen als we 12,5 jaar getrouwd zijn. Gaan jullie ook nog naar Parijs?
June Hopsatee we gaan naar Sequoia lodge. Jaren terug ook gedaan en goed bevallen. We gaan niet ook nog naar Parijs. Dat wordt voor een weekend te veel. Ik ben heel benieuwd. Mijn jongste denkt dat ze wat groter moet zijn voor Disney. Het wordt een verrassing.
Rietjesbeker Pimpelmeesje wennen gaat tot nu toe goed 👍 hij is van zichzelf wel vrij relaxed, dat scheelt. Alleen de kat en hij moeten even aan elkaar wennen, maar dat komt vast goed
Toch6 Ik had een idee in mijn hoofd voor het nieuwe huis en dat lijkt te kunnen 😊 alleen de kosten nog even afwachten 🫣 Oh en mijn tekeningen bleken heel duidelijk te zijn. Wel iets aangepast maar hij kreeg versie 1 te zijn dus had daar ook echt rekening mee gehouden
Toch6 Toch6 het word te duur voor nu 😭 flink boven budget wat ik in gedachte had. En er viel een envelop in de brievenbus dat we even 5000€ kgb moeten terugbetalen 😣 Dus het wordt nu toch echt wat goedkopers uitzoeken