[verwijderd] Ik heb zo'n zin om ons nieuwe huis in te richten! We nemen veel spullen mee, maar we hebben nog steeds een nieuwe eethoek en een nieuwe tv kast nodig. EINDELIJK kan ik een echte thuiswerkplek gaan maken.
Softbasegaming We gingen rondje langs de dijk fietsen zegt dochter oooh mama ik zou wel eens in zon boot willen kijken! ik zeg ja helaas lieverd dat kan niet zomaar. Gingen we even later wat eten/drinken op een bankje zegt die vrouw van de boot wil je even komen kijken 🥰
Sevenof9 Mijn nieuwe huisgenoot is vannacht geboren, een meisje🥰 zo leuk nu hebben we 2 baby's in huis.
Femkes Ik heb me net toch een stel veren in me reet gestoken gekregen van de hoge baas! Mijn manager gaat weg en een collega en ik zijn uitgenodigd voor de selectie commissie en dat ging met zo'n reeks aan complimenten aan ons dat ik me ongemakkelijk begon te voelen.
Marshmallow Ik had vanmiddag zo'n intens geluksgevoel. Ik zat met E in het zwembad en kon wel huilen van geluk. Dat ik hier maar mooi was met twee kinderen. Hoe anders was het 10 jaar geleden toen zat ik aan het begin van mijn co-ouderschap reis ❤️
Puzzelstukje Ik ben zo blij dat mijn oudste zo’n goede week als brugpieper heeft. Na alle ellende met schoolwisseling door pesten, achterstand aan schoolwerk, en een heel ander advies en dus een andere school moeten uitkiezen… ze heeft een top week en ik ben zo trots en blij ik kan wel huilen.
Trees Puzzelstukje wat ontzettend fijn zeg! Dan valt er echt een last van je schouder als ouder (dat had ik vorig jaar ook). Tranen van geluk en opluchting zijn zeker toegestaan 🥰
Rietjesbeker Ik heb online een nieuw badpak gekocht (uitverkoop 🥳) en die kwam vandaag binnen en zit gewoon echt heel mooi! Nu wil ik binnenkort naar een zwembad ofzo, gewoon zodat ik m dan aan kan 😁
[verwijderd] Morgen heb ik de eindelijk een dag alleen! De kids zijn naar school en opvang, maar mijn opleiding is nog niet gestart. Man is vanaf morgen het hele weekend weg. Ik heb stiekem een uur Thaise oliemassage geboekt. 🤓
1986Lynn [verwijderd] Fijn zeg! Hier vandaag tot 2 uur ook lekker alleen 🙂 Die massage ga ik onthouden.
Marshmallow LilyMilie wij gaan van 36 graden naar 19 graden morgen en stiekem wel fijn. Daar denk ik maandag vast anders over 🤣
Noordeling Ik ook lekker alleen tot 15u, heerlijk even na de eerste week weer lesgeven, kost altijd toch veel energie die opstart van t schooljaar.
[verwijderd] Ik heb zo'n leuke dag gehad met de kids. We zijn vanochtend naar een pluktuin geweest en vanmiddag startte scouting weer. Man is een weekendje weg en ik wil 's avonds lekker aan mn studie, maar door leuke dingen doen ben ik te moe om wat anders te doen dan op de bank hangen. 😄