Yess! This is the way πŸ™‚
Merk je dat deze veel sneller laadt dan de oude?

De zwangerschap ongemakken & hormonen verdwijnen steeds meer. Zo fijn! Nog 2 weken verlof en dan begint het normale leven weer. Zin in en tegelijker tijd zie ik er tegenop.

Het is zo een rijkdom onze 4 kids. Wat een geluk.

Ik heb de caravan schoon! πŸ₯³ nu nog de handdoeken er in en de waterkoker het koffiezetapparaat en de thermosfles er weer in als ze droog zijn en dan is het klaar! πŸ’ͺ echt ik ben zo veel sterker dan vorig jaar πŸ˜ƒ nu al 3 dagen achter elkaar vet aan het knallen πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ vorig jaar heb ik dagen gedaan over het schoonmaken van de caravan en moest ik tussendoor steeds liggen.

• [verwijderd]

Ik heb voor het eerste weekend van september een weekendje weg voor mijzelf geboekt. Ik ga lekker wandelen, veel studeren, rust nemen en slapen in een pipowagen.
      Zin in!

Onze camping is qua zwembad ideaal. Het is een relatief klein zwembad, waar ik vanaf de rand en in het zwembad goed overzicht kan houden. Daardoor durven we mini zonder bandjes te laten zwemmen terwijl ze nog geen diploma heeft. Volgens de juf moet ze vooral veel meters maken om haar kracht ook te vergroten en dat gaat hier dus super goed. Ik zie haar zelfvertrouwen ook groeien, ze gaat nu na een week zoveel makkelijker door het water dan aan het begin!

Femkes toen T vijf was en net op zwemles zat gingen wij naar Mallorca op vakantie, daar heeft ze twee weken ongeveer onder water geleefd. πŸ˜‚ over het algemeen met bandjes, maar elke dag een uur met één van ons erbij zonder bandjes. Na een week dook ze van de kant, en zwom ze naar de bodem om van die staafjes op te duiken. πŸ’ͺπŸ˜ƒ ze vond het zo gaaf! En wij ook 😁
        Ze had een vriendinnetje daar en zij durfde nog niet met haar gezicht in het water, laat staan kijken onder water. Die moeder vroeg hoe T dat geleerd had. Dus ik ben met dat meisje bezig gegaan. Ogen dicht, onder water en kijken hoe veel vingers ik op hield. Met twee keer een kwartier durfde ze te kijken onder water πŸ‘ het is zo fijn om elke dag een zwembad te kunnen gebruiken op vakantie in de periode van zwemles. De zwem meester vroeg na de vakantie wat we met T gedaan hadden, ze was zo vooruit gegaan πŸ‘

Joehoe, vandaag een weekje naar Zuid-Limburg πŸ₯³ en het weer ziet er meer dan prima uit 😎

Femkes Leuk he, bij A hetzelfde. Ze heeft een vest aan en ze is heel zelfzeker. We oefenen ook elke dag zonder vest en naar de kant zwemmen gaat steeds beter. Zo fijn dat het zelfvertrouwen groeit!

• [verwijderd]

Ik heb zo'n zin om ons nieuwe huis in te richten!
        We nemen veel spullen mee, maar we hebben nog steeds een nieuwe eethoek en een nieuwe tv kast nodig.

EINDELIJK kan ik een echte thuiswerkplek gaan maken.

We gingen rondje langs de dijk fietsen zegt dochter oooh mama ik zou wel eens in zon boot willen kijken! ik zeg ja helaas lieverd dat kan niet zomaar. Gingen we even later wat eten/drinken op een bankje zegt die vrouw van de boot wil je even komen kijken πŸ₯°