Vulpen
Het is ook wel een mooi park, maar wij vonden de omgeving wat minder.
Bij de andere landal/roompot parken waar we zijn geweest kwamen we echt tijd tekort om alles te zien en doen en hier was er niet zoveel in de omgeving.
De kinderen vonden wel het prehistorisch dorp heel leuk.
Wat wij echt een nadeel vonden is dat het autovrij is. Wij moesten 1,5 km lopen van ons huisje naar de parkeerplaats en dat is normaal niet zo erg maar met 30+ graden en dan met boodschappen doen is dat niet altijd fijn.
Maar het park zelf is wel mooi en er is ook wel veel te doen.
Het zwembad was op sommige tijdstippen wel wat druk omdat het niet heel groot is maar alsnog hebben de kinderen zich daar prima vermaakt.