Hopsatee wij vonden het ook bij slechter weer een leuk park. Wij waren er in de winter, in de kerstvakantie een volle week, bijna twee jaar geleden. Wij en de meiden hebben ons eigenlijk heel goed vermaakt. Ze waren toen 10&12 jaar en veel leuke uitjes in de omgeving. Ze zijn ook meerdere keren wezen zwemmen en vonden de pumptrack echt geweldig. Misschien dat onze meiden ook niet heel erg verwend zijn qua voorzieningen en al snel blij zijn hoor, maar voor ons was het meer dan voldoende qua vermaak 😅.
Vulpen even mailen of bellen uit welk huisjes je kan kiezen die gerenoveerd zijn en dan bij het boeken kiezen voor een voorkeursplek, zodat je zelf het huisje kan kiezen. Betaal je vaak een paar tientjes extra voor. Wij doen dit bijna altijd. Ik bel ook altijd om te vragen wat de meest stille en rustigste plek is op een park.
Wij wilden toen een extra luxe huisje (met sauna en bubbelbad) en deze waren allemaal nog niet gerenoveerd. Dit was achteraf het grootste nadeel. Zag er goed uit op de foto, dus we dachten dat het wel oké zou zijn, maar het huisje was echt vergane glorie. Er was echt heel veel kapot en versleten. Er is tijdens ons verblijf nog van alles gerepareerd/ vervangen en uiteindelijk zelfs een deel van ons geld teruggekregen, omdat het ook gewoon stonk. De service was echter prima en we werden goed geholpen, maar het was wel jammer dat het huisje in zo slechte staat was van binnen. De al gerenoveerde huisjes daarentegen (ik heb naar binnen zitten loeren 😇) zagen er echt geweldig uit van binnen. Ons huisje zou de week na ons vertrek gerenoveerd worden, maar daar waren ze echt twee jaar te laat mee.
Mogelijk dat ze nu allemaal wel gerenoveerd zijn (dat lag toen wel in de planning), maar op de website zie ik nog foto’s staan van de oude inrichting van de huisjes.