Nogal! Ze is nu boven en wil niks meer met ons te maken hebben. Als ze een paar jaar jonger was geweest, had ze waarschijnlijk haar koffertje gevuld en was ze op zoek gegaan naar andere ouders 🫣.
Zonnebloem haha het is inderdaad een mooie eigenschap, maar soms iets te. Toen ze een jaar of 3 was had ze haar zus tot bloedens toe gebeten en moest ze van mij afkoelen op de gang, terwijl naast haar zat. Eerst kreeg ik een schoen naar mijn hoofd gesmeten met de mededeling dat ik weg moest en dat ik niet meer haar beste vriendin was. Vervolgens vertikte ze het om uit de gang te komen. Als ik van jou hier moet zitten, dan blijf ik hier de rest van mijn leven zitten, was haar idee. Na anderhalf uur boos voor zich uit staren, viel ze uiteindelijk zittend in slaap midden in de gang op de grond. Ik vond het toen al vrij knap dat een 3-jarige anderhalf uur op de grond van een gang kon zitten zonder speelgoed etc. Echt pure koppigheid en dit is alleen maar erger geworden toen ze ouder werd. Gelukkig heeft ze een moeder die ook extreem koppig is en haar niet zo snel haar zin zal geven 🤪.