Sevenof9 Achter de hoekbank een tafel op maat gemaakt om dingen op te zetten, omdat alle muren scheef zijn in ons antroposofisch gebouwde huis π Al ben ik vooral trots op mijn 2 huisgenoten die hier uren mee bezig zijn geweest. Op mijn eigen kamer ben ik ook wel trots maar die is momenteel best rommelig met vakantievoorbereiding π
Trees Sevenof9 wat ziet dat er gezellig uit! Ik maak wel een foto als straks de schoonmaakster is geweest π
Nescio Ik heb geen leuk hoekje. 2 jaar na de verhuizing zijn er nog altijd dingen die moeten gebeuren. Ik vind het wel erg maar kan me er ook niet toe zetten om iets leuk 'te maken'. Ik heb totaal geen ideeΓ«n of inspiratie. Ben altijd moe.
Vulpen [verwijderd] Dat is een bord uit een bibliotheek. Toen de bibliotheek hier verhuisde, kon je allerlei heel interessante dingen kopen. We hadden eigenlijk ook wel zo'n boekenkar gewild... Maar beetje onhandig meenemen π (en paste ook niet echt in ons oude huis. En nu zouden de kinderen er de hele woonkamer mee gesloopt hebben. Dus beter van niet.)
[verwijderd] Goed topic dit, even een reminder om op te gaan ruimen π Maar even een before foto, zonder stapel kleding op de stoel etc, ik ben nog iedere dag blij met mijn slaapkamer!