Hooyo-shimbir Dumbledore ook en idd Pimpelmeesje Sirius... En Gandalf lotr, maar die komt gelukkig terug 🤗 hoewel ik Mithrandir leuker vind dan Gandalf the white.
June Danny of Denny uit greys anatomy. De reden waarom ik wel na Glenn, twd ben blijven kijken. 😊 MCsteamy en lexi uit greys. En bijna alle winterfell doden uit game of thrones 🥲
[verwijderd] June MCsteamy en lexi uit greys. Zijn die dood? 😱 Damn, ik ben blij dat ik eerder ben afgehaakt, dat had ik niet getrokken...
Hopsatee June Ik deze allemaal 🤣 Maar het meest toch McDreamy hoor! Die schoot me direct te binnen toen ik de topic titel lag.
Hopsatee June De reden waarom ik wel na Glenn, twd ben blijven kijken. 😊 Bij the walking dead had ik met sommige ook wel moeite hoor 🥹
Vulpen O, en een personage uit Lip Service. Weet niet eens meer hoe ze heette maar daarna zijn we gestopt met kijken, toen was de lol eraf 🙃
Trees [verwijderd] ongeveer iedereen is dood in grey. Levensgevaarlijk beroep. Volgens mij is grey de enige die nog leeft. Zij is pas 11x bijna dood geweest. Waarschijnlijk gaat ze het laatste seizoen van de serie er echt aan.
[verwijderd] Trees ik zit net te kijken, de laatste aflevering die ik heb gezien was toen Derek dood ging, toen was ik er wel klaar mee. Maar schijnbaar was Lexi toen al 3 jaar dood? Waarom hoor ik dat nu pas voor het eerst? Ik snap er niks meer van... Maar goed, ik snap ook niet dat die hele serie nog steeds loopt, dus ja.. ach.
Trees [verwijderd] ik dacht ook eerst Derek, maar dat kan niet, want Lexi ging dood in een plain crash en Derek ging daar bijna in dood (voor de 6e keer ofzo). Mc steamy ging volgens mij ook dood na dat vliegtuigongeluk 🤔. Sowieso bijna dood, maar bijna dood gaan is iets wat vrij populair is in grey’s. Dat maakt het zo verwarrend denk ik. Ze gaan gewoon te vaak bijna dood en dan de laatste keer doen ze het echt. Dat je denkt ‘nu pas’?!? Vaak komen ze daarna nog wel 10x terug in de bijna dood ervaring van een van de anderen. Om de verwarring echt compleet te maken.
[verwijderd] Trees wat ik kan vinden gaat Derek in seizoen 11 dood, en Lexi in 8. Ik kan me alleen dus helemaal niet herinneren dat Lexi dood is, of dat er een plane crash is geweest, ondanks dat ik tot en met seizoen 11 alles gezien heb en Lexi mijn favoriete personage was 🤔 Misschien ben ik er gewoon zo getraumatiseerd door geweest dat ik het gewoon verdrongen heb 😅
Ansji “I’ll never let go Jack” Doe dat dan ook niet en trek hem op die verdomde plank! Ruimte zat! (Ergernis puntje…)
Hooyo-shimbir Ansji haha we hadden het er laatst op stage over maar het is wetenschappelijk bewezen dat hij er niet op had gepast want dan zou het vlot hebben gezonken. https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/film/2022/dec/20/james-cameron-proves-jack-couldnt-have-survived-titanic-sinking-leonardo-dicaprio-kate-winslet
Nescio Dahlia jaaa deze! 😢 heb die film ook niet meer willen zien, ondanks dat ik het wel mooi vond... het einde is gewoon zo erg.
[verwijderd] LilyMilie Nouja daarom gaat hij ook dood. Chemistry overigens wel. Maar doe mij ook maar zo'n koets momentje hoor. :p