2 weken geleden bedacht ik spontaan om C weer eens de luier uit te laten om te kijken of het ging. Hij deed al wel eens wat op het potje maar vrij onregelmatig.
Die dag ging prima, en de dagen erna ondanks wat ongelukjes met een broekje ook goed. Ondertussen hebben we geen ongelukjes meer 😁
Het viel mij op dat de luiers ook 's ochtends vaak leeg waren. En gisteravond om 12 uur was hij ineens aan het huilen, mompelde over potje. Dus ik dacht nachtmerrie ofzo, maar toen ik even bij hem ging liggen werd ie weer wakker en begon over potje. Dus potje gepakt, grote plas en toen weer geslapen.
Helemaal handig als ie gelijk nachtzindelijk wordt natuurlijk, maar ik heb een praktisch (luxe)probleempje nu. Ik wil liever niet steeds eruit als hij moet plassen, maar eruit gaan om op het potje te gaan is voor hem lastig want we hebben een heel breed bedrek. Hij kan er langs wiebelen ondertussen, maar niet makkelijk. En ik vind t spannend om helemaal geen luier om te doen, maar hij kan 'm niet zelf uitdoen.
Tips?