Marshmallow dat kan ik mij voorstellen met zijn 2-en of met meer mensen is ook veel makkelijker. Ik vond het al zo fijn dat iedereen op elkaars kind let op een hele kleine camping, zodat je het niet met zijn 2-en hoeft te doen. De kinderen waren 3 en 5 toen we ze beiden echt konden loslaten op de camping (naar het zwembad moesten we uiteraard wel mee, maar verder waren ze de hele dag buiten aan het spelen als we niet op pad waren). Als je het gewend bent om het alleen te doen, lijkt het mij helemaal relaxed als je het kan delen en is het extra vakantie.
Ik heb vakantie altijd heel ontspannend gevonden en eerlijk gezegd zijn wij op vakantie ook best wel losgeslagen en structuurloos 🤪. Er zijn nauwelijks regels, we hebben nooit aan bedtijden gedaan op vakantie. Eten zijn we heel makkelijk in, want zodra we een leuk terrasje zagen, waren we al verkocht. Waardoor we ook op rare tijden eten en niet heel erg gezond. Huishouden op vakantie doen we zo min mogelijk aan. Het is maar een paar weken per jaar, dus ach kan wel een keer vind ik. De rest van het jaar weer normaal doen.