Bloem hopelijk komt er wat uit de bloedwaardes en is het op te lossen met antibiotica!
Al 10 dagen hoofdpijn
Zonnebloem Helaas. Geen verhoogde ontstekingswaarden. Verhoging is niet echt te verklaren.
De zoektocht gaat verder…
Bloem dat meen je niet! Wat ontzettend rot voor jullie.
Oh en de huisarts zei ook nog dat op de scan wrs niks ernstigs gevonden is omdat ze dan wel meteen contact hadden opgenomen.
- Bijgewerkt
[verwijderd] 10-7 telefonisch consult kinderarts om uitslagen te bespreken en verder plan van aanpak. Maar ik verwacht daar niet zo veel van. Al hoop ik anders. Hoop dat zij andere artsen gaat consulteren om te kijken wat die denken.
Je hebt ook hoofdpijnpoli’s. Maar ja…. Ik kan alleen maar huilen als ik denk dat dit het misschien is en dat het straks ‘leer er maar mee leven’ wordt.
Ik denk dat we het alternatieve circuit op moeten gaan anders. Maar wat een zoektocht… nu al…. En we zijn pas enkele weken onderweg. Ik voorzie dit niet snel beter worden of dat we de oorzaak snel vinden..,
- Bijgewerkt
Zonnebloem Deze is net binnen gekomen. Heb het net op de slapen en tussen de ogen gedaan. Kijken of dat iets doet.
Ook Aleve/Naproxen 275 is binnen gekomen. Hij gebruikt nu 220. Andere hadden ze niet bij de apotheek. Kinderen vanaf 12 jaar mogen ook 275. In de hoop dat alle beetjes baten helpt dit misschien net wat meer.
Ik zie dat er ook nog Aleve intens is. Dat is 550 en mogen kinderen boven de 12 jaar ook gebruiken. Dat ga ik maandag met de kinderarts overleggen of dat nog een optie is om te proberen.
[verwijderd] Nee helaas geen idee van de trigger. Hij is niet verkouden, geen volle holtes, niks van dat.
Geen nek- of schouderspanning.
Geen stress of psychosociale spanning.
Niks gebruikt qua drugs of alcohol.
Af en toe wat duizelig maar niet overmatig. Draaierig niet.
Echt werkelijk waar geen idee. En dit kind heeft nooit wat. Ja soms een beetje niet zo lekker. Maar dat is het dan ook. Ik snap het gewoon niet.
[verwijderd] Heel machteloos ja.
Bloem Deze is net binnen gekomen. Heb het net op de slapen en tussen de ogen gedaan. Kijken of dat iets doet.
Ik hoop dat het iets geholpen heeft. Hoe gaat het nu echt met jou?
[verwijderd] . Koffie misschien geen goed idee voor een 15 jarige
Koffie is niet ongezond hoor. Valt tegenwoordig zelfs onder gezond want anti oxidanten etc. Mensen die koffie drinken leven langer, hebben minder dementie en minder hart / vaatproblemen. Redbull is natuurlijk minder gezond, al is de taurine die daar in zit blijkbaar wel heel goed voor je.
- Bijgewerkt
iMoeder misschien moet ik dan toch eens leren koffie te drinken.
[verwijderd] ja ik zou eerder koffie aanraden dan Red Bull. Troep is dat. Ik dronk het 'vroeger' (haha wat klinkt dat oud) echt elke dag. Toen ben ik ermee gestopt heb ik het maanden niet gedronken. Daarna dronk ik het weer eens en ik reageerde er zo naar op. Daarna nooit meer gedronken en dat is nu al meer dan 10 jaar geleden.
Zonnebloem Tot nu toe heeft het niet echt iets geholpen.
Met mij gaat het redelijk. Ben wel erg moe en mijn hoofd zit heel vol. Ik maak me veel zorgen en voel me machteloos. Ik blijf steeds zoeken wat dan wel nog kan of opties zijn.