iMoeder dit dacht ik ook.
Eerlijk gezegd denk ik dat de hond herplaatsen heel moeilijk gaat worden en honden maar ook katten kunnen ver gaan in hun pijn verbergen, maar als je ziet dat ze ongelukkig worden door pijn/ongemak weet je ook direct dat het serieus is.
Voel je je schuldig dat je het voer en de injecties niet kan betalen? Ik wil namelijk tegen je zeggen dat mocht dat zo zijn jij je daar echt niet schuldig over hoeft te voelen. Het is maandelijks(!) een onwijs groot bedrag.
Wij hadden een jaar(?) geleden het nieuws gekregen dat beide katten nierproblemen hadden, zeg maar de laatste fase. Één van de katten werd maar zieker en zieker en dan ging het na de antibiotica weer wat beter en toch kwam het weer terug. Ze dachten aan blaasontsteking plus nierfalen. Toen heb ik ook tegen de dierenarts gezegd dat als het binnen een week niet beter zou worden ik de kat wilde laten inslapen. Onze kat zag er onwijs slecht uit en was een kilo afgevallen. Uiteindelijk bleek het een nierbekken ontsteking te zijn die de dierenarts over het hoofd had gezien en had ze geen nierfalen dus met een hele lange kuur was het probleem eindelijk opgelost.
Ik denk dat je ergens wel weet wat jou het beste lijkt en ik denk dat je dat gevoel best mag volgen. Soms moet je als baasje nare keuzes maken of dat nou herplaatsen is of inslapen. 😘